+ نوشته شده در سیزدهم آبان ۱۳۸۹ ساعت توسط جنید
|
به نظر من آگاهی داشتن از خود وپیرامون خود نیاز به تخصص ندارد بلکه نیازبه کمی اطلاعات عمومی است چه بسا با این آگاهی هر چند ناچیز ازبیماریها وحتی مرگ نجات مییابیم.پس از هم اکنون دانسته های خود را بیفزا.